Veel publicitaire belangstelling en tweede druk
Alle publicitaire verwachtingen zijn nu wel waar gemaakt met dit mooie artikel van het verschijnen van het tweede deel van De Badhoeve- trilogie gisteren in de krant. Een vermelding in het tijdschrift van Max en in Libelle voor wat betreft 'De dame van het Voorhout', die nu al de tweede druk kent. En dat allemaal in Coronatijd en dus zonder de leuke presentaties en signeersessies. In deze stille tijd is gewoon iedereen aan het lezen geslagen, hoe mooi is dat?
Maar dat is zeker ook de verdienste van de medewerkers van Z&K die achter de schermen, veelal van uit huis, toch aan de weg zijn blijven timmeren om de boeken van ons als auteurs in het zonnetje te zetten. Als klap op de vuurpijl ook nog eens een traktatie van gratis te downloaden heerlijke korte verhalen, eerder al van Greetje v.d. Berg en Petra Kruijt, maar er komen er nog meer, dus houdt mijn fb in de gaten en uiteraard de fb pagina van Zomer & Keuning.
Op 3 juli ben ik aan de beurt met het kort verhaal 'Een lot uit de loterij' (30 miljoen 't is dat je het maar vast weet). Allemaal zaken waar ik best vrolijk van wordt, maar nu eerst weer een heerlijk weekend! Geniet allemaal en bedankt weer voor al jullie leuke reacties! Blij mee!